Merhaba kızlar. İki gün önce özel hastanede baktırdığım beta hcg 2735 çıkmıştı. Bugün lekelenmem var diye devlet hastanesi aciline gittik 1955 çıktı. Doktor ultrasonda baktığında kese var ama fetüs gözükmüyor şu an dedi progestan verdi. Düşük mü yapıyorum sizce bilgisi olan var mı? 5+ 5 gün deyim şuan