Kızlar selam daha önce de post açtım , lekelenme yüzünden sildikçe gelen koyu lekem vardı birde iç çmaşırıma damla halinde oluyordu , durdu 10 gün kadar , şimdi tekrar başladı bu normalmi ? Şuan 8+6 yım şehir dışındayım doktoruma yazdım ama böyle olan bar mı ? Ne zamana kadar devam edicek endişelendim