Sizi yanlış yönlendirmek istemem fakat bu haftalarda normal bu durum ben de endişelenerek doktoruma gittiğimde sormuştum.
Normal bir durum olduğunu sol tarafıma doğru yatmam gerektiğini söyledi bebek büyüdüğü için yeri daralıyor zaman zaman bu hareket azalmasını görebilirsin dedi eğer uzun süren bir hareketsizlik olursa tabii ki doktorunuza gitmenizi öneririm