Bugün 20günüm sonda oldu galiba kızlar
Simgee987 neden bu kadar test yaptınız
Simgee987
Simgee987 canım pik hayırlısı degerlendir
Allah’ım nasip etsin inşallah
ilkkezanneyim inşallah canım🙏🏻
Csrbbkym adetim 4gün sürdü bugün 20ci günümdeyim çünkü hergün 1tane yaptım
Baciko tamam canım 🫶💗
Evet pik 🤌🏻 bugünü ve 3 günü değerlendirin
Nisannurr inşallah değerlendireceğiz🫶💗🙏🏻
Evet çok güzel pik olmuş hemde maşallah
Hizliveofkeli 🫶💗
Hangi marka acaba
B-33 bir gebenin günlüğü sayfasından aldım