ilkkezanneyim Eveet annişler ve anniş adayları biz Perşembe günü ilk ultrason fotoğrafımızı aldık ve kalp atışımızı duyduk o kadar güzeldi ki Allah’ım her isteyene versin sizde durumlar nasıl? Hamileliğiniz nasıl geçiyor ben hiçbir şey yiyemiyorum sadece Vitaminlerimi alabiliyorum… https://hizliresim.com/n32gjwc
Bebegimibeklerken__ Maşallah sübhanallah 😍 bizde 4+6 yız hiç gitmedim kontrole ama sabırsızlıkla bekliyorum bize de dua edin ☺️ kaç haftalıkken duydunuz kalp atışını