Mege433 Selam kizlar, 17. Haftamdayım, erkek bebek bekliyorum. Çok fazla bel ağrısı yasiyirum , bazen kramp şeklinde geliyor bacağıma kadsr. Yaşayan var mı?
Aydur_4242 Mege433 bende aynıyım canim bel ağrısı çok oluyo kızımda hiç yasamamistim bunda kramp ve bel ağrısı bitiriyor bide daha hissetmiyorum bebeği normal mi sen hissediyomusun
Mege433 Aydur_4242 çok ufak sürtme gibi hissetmeye başladım. Ama beni çok zorluyor bel ağrım özellikle akşamları çok fenayım :(
Busra0104- Bende 17. Haftamdayim cinsiyet erkek benimde bu aralar belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor çok oturunca 🙂
Mege433 Busra0104- kız kasıkta erkek belde olurmuş diye duymuştum, ondan mı crkiyoruz bel ağrısı bilmem :( kızımda hiç ağrım yoktu . Oğluma gebeyim oluyor