Kbrmsl Kızlar şuan ikiz hamileyim inşallah bir kızım bir oğlum olacak yüsra ve yuşa koymayı düsünüyorum sizce nasıl isimleri sizde öneride bulunur musunuz🙂
SM5534 Kbrmsl sağlıkla gelsinler inşallah sizin seçtiklerinizde güzel .Bende Asil Ve Parla isimlerini çok beğeniyorum
Zerman66 Erkek için Damra ismini koyabilirsiniz yanlış bilgi vermek istemem ama Peygamber Efendimiz (sav) in süt kardeşinin ismi diye biliyorum
LadyX Kbrmsl yaaa tabii ki bebeğimize hangi ismi verirsek verelim illa ki beğenmeyenler olacaktır 🤭 o yüzden aslında kimin ne düşündüğü pek de önemli değil eğer siz eminseniz. Ama bana çok ağır isimler gibi geldi resmen ağırlığı var. Bana göre yani
Kbrmsl LadyX evet haklısınız muhakkak begenmeyenler olacak eşimde çok istemiyor o yüzden bende kararsız kaldım eflin ismini istiyor oda ne zormuş isim seçmek 🙂
rosatue Kbrmsl Siz beğeniyorsanız tamamdır. Kişisel zevkimi sorarsanız bana ü harfi Ş harfi baştan eleme sebebi ama bunun hiçbir önemi yok. Size ne çağırıştırıyor, nasıl hissettiriyor tek önemli olan şey bu 🙂
Kbrmsl LadyX evet agır biraz bazen çocuklar isimleri taşımakta zorlanabiliyormuş bende anlamı güzel olsun anlamıyla yaşasınlar diye bakıyordum
Bhrdnz Kbrmsl eğer bebeğime dini bir isim koysaydım kesinlikle Yuşa olurdu çok güzel bir isim Yüsra ismini pek sevmem ama ikisi çok uyumlu olmuş ❤️