Patiseverana Kızlar hamileliğimin ilk ayındayım tuvaletinizi yaptıktan sonra kasıklarınıza adet olcak gibi kramp giriyor mu sizinde endişelenmeli miyim?
birannis_ Patiseverana bende de aynısı oluyor hatta otururken bile sancı oluyor benim de daha çok yeni hamileliğim ebe tanıdığım var çok normal dedi adet sancısı gibi olur korkma dedi
Aleyzeee Patiseverana bende oluyordu hatta ara ara bazen olur doktoruma sordum normal mi diye normal dedi hem bebek hem rahmin büyüyor bebeğin tutunuyor maden suyu iç demişti bana
Patiseverana birannis_ ay sevindim ya insan ister istemez strese giriyor iyi bari genel bir şeyse teşekkür ederim 🌺
Patiseverana Aleyzeee ben daha yeni olduğu için doktora gitmedim beş hafta dolmasını bekliyorum kese için 🌺teşekkür ederim bilgilerin için 🌺
birannis_ Patiseverana evet genel bir durummuş bende daha 3+3 de çok taze bekliyorum biraz daha geçsin diye ama mide bulantısı çok kötü ondan dayanamayıp gidebilirim🤭
Patiseverana birannis_ ben de çok erken öğrendim zaman geçmiyor inşalalh sağlıkla kucağımıza alırız 🌺
Aleyzeee Selim_Alparslan kasık ve mide ağrısına iyi gelir gelir rahatlatır dedi hemde faydalı dedi günde 1 tane icmemi önerdi minerel açısından bilmiyorum ama ben faydasını biraz olsun gördüm maden suyunun ☺️
Selim_Alparslan Aleyzeee anladım canım afiyet şeker olsun benimde cok ağrılarım var bende magnezyum içiyorum ama maden suyu da denerim