meltemdorman Symakarabg Hamileliğimi ilk öğrendiğimde gittiğim doktordu. Torbalı Devlet Hastanesinde görev yapıyordu. Sadece 1 kere muayene oldum ama memnun kalmıştım. Görevine devam etseydi sürekli ona gitmeyi düşünürdüm. Gittiğimde çok ilgili davranmıştı.