Kızlar arkadaşım için soruyorum 3 haftalık hamile regl gibi kanaması olmuş beni arayalı 2 saat oluyo hala hastaneye gitmemişler. Ben yerleşme olabilir yine acile git dedim ama içimden düşük gibi geçti bu haftada kanaması olan vs var mı düşük olabilir mi içime dert oldu :(