archiemom Herkese merhabalaaar, bugün 10. Hafta doktor kontrolümüz vardı, beybimiz sürekli cinsiyetini gösterdi ama daha küçük olduğundan doktorumun sadece bi tahmini var, bu haftalarda yorum yapabilen olur mu acaba 😬
1prensesannesi01 staRmama siz cinsiyet tahmini mi yapıyorsunuz bana da yapar mısınız ama foto nasıl yükleniyor bilmiyorum instgramdan atsam olur mu