Ssseval Meros34 çok yoğun olduğunu duydum onun için nuran hanıma gidiyorum çok memnunum çok güzel ilgileniyo bilimsel herşeyi anlayacağım gibi açıklıyo
Swraksya Ben gidiyorum hatta bikaç güne doğum yapcam kısmetse ben memnunum tavsiye ederim ama yoğun bir doktor tabi..
Ssseval gmzplt ben geç buldum kendisini ☺️ İyikide denk geldim normal doğuma yaklaşımı çok hoşuma gitti
gmzplt Ssseval ben ilk kontrolden berı ona gıdıyorm sakınlestırıyo bende cok memnunun 😀ınsaalh hersey güzel olur hepımız için
Ssseval gmzplt kaç haftalık oldunuz☺️, ilk gebeliğiniz mi . Sağ sağlim kucağımıza almak nasip olur inşallah ben 33 haftalığım