sevdasevda içini ferah tut çok stres yaptıysan da belki hissedemiyorsundur bol bol şekerli şeyler ye ve sola yat Gene hareket yoksa sırt üstü yat canım bebekler genelde sırt üstü yattığında da rahatsız olup hareket ederler ben hissedemediğim zaman genelde sırt üstü yatarım biraz direk rahatsız olup hareket eder baktın gene olmadı acile git ama içini ferah tut ben bir kere hissedemediğim için gitmiştim Harbise o içerde çok hareketliymiş bazen böyle şeyler de olabiliyor Ama ihmal etme hiç direk git 🙏