dndn ben 2gün önce yaptırdım sayılır, yükleme yapıldı ilk alınan kandan sonra kustuğum için iptal oldu. Ama sonucu iyi çıktı diye doktor tekrar yapmaya gerek yok ddi. İdrar tahlili ile kan sayımına da baktı. Bu haftalarda kan değerlerinde düşüş oluyormuş çünkü