Lekelenme ve kanama tarzı bir şey yoksa korkmayın daha bebişiniz çok küçük geç döllenme de olabilir erken öğrenip doktora gidince maalesef bu durumlar oluyor rahim kalınlaşıyor kese yok kese var bebek yok bebek var kalp atışı yok bekleyebilirseniz 7 haftayı geçince gidin daha iyi olur iyi düşünelim iyi olsun 🥰