İyi günler. Eşimin 26+2 haftalık üçüz gebeliği var. Geçen haftaya kadar herşey gayet iyi gidiyordu malesef geçen hafta eşimin babasını kaybettik. Bu süreçte karnındaki yavrularımızı düşünerek soğuk kanlı davranmaya çalıştı. Üzerinden 1 hafta geçti bu seferde şiddetli kuru öksürük ve balgam sıkıntısı başladı. Sanırım gelen giden kişilerden mikrop kaptı. Son 3 gündür de serviks uzunluğu 2,5cm olmuş diye hastanede kasılma cihazına bağlıyorlar hafif kasılmalar çıkıyor, serum ve ilaçlarla kasılmayı durdurup rahim ağzına serklaj pesser(silikon aparat) takmak istiyorlar fakat hergün tekrardan kasılma çıkıyor. Kasılma varkende takamayız diyorlar. Bu öksürük için doğal olan ne yaptıysak geçiremedik, eşim gece uyku uyuyamıyor. Dün doktorumuza başvurduk bitkisel öksürük ilacı prospan ı önerdi. Oda şimdilik etki etmedi. Bu kasılmaları öksürüğün tetiklediğini düşünüyoruz. Sizin öksürük için bir tavsiyeniz var mı? Şimdiden teşekkürler.