amphitrittee Gebeliğinizin ilk belirtisi neydi? Sizi test yapmaya neler itti anneler ve anne adayları:)
Masalceylan amphitrittee markete gitmiştim eşimle alışveriş yapicaktik yürüdükçe belim ağlıyordu ve şiddetliydi ilk defa böyle oluyordum orda dedim kesim hamileyom normal değil bu ağrı gezmedim bile doğru düzgün nasıl olur dedim 😂
Aleyzeee amphitrittee adetime daha günler kala adet sancısı oluyordu arada bir hatta çalıştım yerdekiler derdi daha yeni adetin bitti saçmalama demişlerdi birde gece otururken burnuma kokular gelmeye başlamıştı dedim hamileyim kesin 😂😂
Miyosss amphitrittee adetime 1 hafta kala evde test vardı hiçbir belirtim olmamasına rağmen o test gözüme battı yapmak istedim çok çok silik hayali çizgiyle öğrendim 🤭
miroscumm amphitrittee ilk gebeliğimde aşırı göğüs ağrısı ve regl sancısı gibi sancım oluyordu. Bu şefer yine aynı şeyleri yaşadım ama hamile değilmişim. Vücudum beni yanılttı ama birebir ilk gebeliğimde ki belirtileri yaşıyorum
Sdanur1 amphitrittee inanılmaz baş ağrısı ve göğüs hassasiyeti yaşadım regl den 1 gün sonra test yapmıştım pozitifti