Herkese selam arkadaşlar, 7 ay önce korunmayı bıraktım doktorumun tavsiyesiyle folik asit kullanıyorum ilk defa bu ay ovülasyon gününü hesaplayıp takip ederek bi kaç kez birliktelik yaşadık eşimle son 4-5 gündür akıntım var uygulamadan da takip ediyorum bugün yumurtanın tahmini çatlama günü görünüyor ve öğlen saatlerinden beri kasıklarımda regli olacak gibi ağrı var daha öncesinde hiç hissetmezdim. Bugünde ilişki denemeli miyim? Birde testi ne kadar süre sonra yapsam net bir sonuç alabilirim???