kızlar normalde son adetime göre 5+5 görünüyor ama doktor ultrasonla göremedi rahmin arka tarafında kese dedi sonra vajinal ultrasonla gördük keseyi çok şükür ve geç döllenme olabileceğini tahminen 4+3 falan olabileceğini söyledi. aynı durumu yaşayan oldu mu kese göründüğü için rahatlayabilir miyim 🥹 haftaya kalp atışını duyabiliriz muhtemelen dedi