Baby_B bende 32+2 deyim bugun doktor randevum vardı nste bağladılar sancı çıktı,İdrar tahlili ve idrar kültürü istediler .Serum taktılar ağri dinsin diye .
idrar yolu enfeksiyonu benim devamli var geçmek bilmiyor .
Antibiyotik yazdi manurol reçete verdi .
ama reçete onaylanmamış ilkkez basıma geldi napmam lazım doktoramı yazmam lazım yoksa hastaneyimi aramam lazım .
Kafam durdu iyice panikten erken dogum olur diye korkuyorum yapacağim şeyleride unutuyorum