5 haftalık gebeyim 2 gün önce doktora gittim kan tahlili istedi ve cmv igg igm ikiside pozitif çıktı. Doktorum avidite testi istedi eğer şimdi geçiriyorsan bebek için riskli önceden geçirmişsen bir sorun yok dedi. Ağlamaktan helak oldum çok kötüyüm. Bu benim ikinci gebeliğim ilkini 9 haftalık gebeyken kaybettim. O zaman da cmv igg pozitif çıkmıştı sadece. Bu sefer igmde pozitif. Düşünmekten mahvoldum. Bu durum başına gelen var mı?