Sareee yani bende ilk doğumum jimerdi çok memnundum ama yeni ya bi sorayım dedim ama doğum katı çok oturmamış bizzat neriman hanıma gittim orda gitmezde olaydım.. beklediğim cabası girdim ssvd istiyorum dedim da 6haftaşıktık yok özürlü doğar yok kanamadan rahimi alırız bi ton şey söyledi doktorum cenk beydi tekrar gittim ona söyledim tek dediği ilkteki gibi muzurluk yapmassa doğurturum tabi..