Bende aynı senin gibi, su fazlalığım varmış. Nedeni sordum yemeklerden falan mı yo normal dediler.abartılqcak bişey yol dediler. 3 hafta sonra yine gittim suyuma baktılar yine fazla ama normalmış. 1 gün içinde 2adet meyveden fazla meyve yeme tek önerim bu 😊