Benim bir kere aşırı sancım olduğu için ebe alttan baktı bide bir kerede yere düştüm onun içinde alttan bakmıştı yani bu durumlarda mecbur bakıyorlar ama diğer normal durumda çatı muayenesi yapmaz. Bide eğer özel hastanede doğum yapicaksan zaten seni endişelendiriyorlar bence bir kaç doktora görün emin olmadan bişey yapma derim sonuçta sağlık önemli bişey canım valla