deletedmom43191 Benim 34 gün var 40 hafta olmaya normal doğum yapacağım için bekliyorum sizler doğum şeklini ne düşünüyorsunuz ve şafak kaç 🥰🥰
babyandmomy__ deletedmom43191 daha 90 günüm var 🥴😂 Bende normal düşünüyorum inşallah hayal ettiğim gibi olur dün kontrolüm vardı bebeğim baş aşağı dönmüştü inşallah bir daha ters dönmez 😂 Sağlıkla kucağınıza alın su gibi bir doğumunuz olur inşallah 🙏🏻🩷
Kumsal28 deletedmom43191 131 🐣🌸 insallah bizde bi an önce 30 lu haftaları görürüz Allah’ın izniyle 🙏💕
Ilayda12345 deletedmom43191 bitti desem de sürekli birşeyler çıkıyor anlamadım bende 😂 sizinde çok az kalmış haftamız hemen hemen aynı heralde sizinle kaç haftalıksınız
DENIZ_55 deletedmom43191 benim son 83 ama sezeryan olacağım için daha az yani bakalım bebis ne zaman gelmek istiyor 😊😍 sende inşallah kolay şu gibi bi doğumun olur inşallah 😊
deletedmom43191 Ilayda12345 35+1 benim 🥰🥰 normal doğum bekliyorum ben tüm dogumlarim normal çünkü benim hiçbir hazirligim yok henüz 😅😅😅
Ilayda12345 deletedmom43191 bende 35+5 1 hafta önceye kadar benim de yoktu biraz sıkıntılı geçince süreç hemen hazırlanmam lazım dedim 1 hafta da yaptım herşeyi ama aceleye geldiği için sanki hep birşeyler eksik gibi 😂
deletedmom43191 Ilayda12345 😆😆 ben artık tecrübeli olduğum içinde serbestim ilk 2 gebeligimde 30 un başlarında hazırdı herseyim bunda herseyi çok saldım😆😆😆
hhaziran deletedmom43191 170 gün var🙂↔️ ilk gebeliğim isteğe bağlı sezaryen oldu, ama şimdi ssvd düşünüyorum 🌸 tabi zaman ne gösterir bilinmez Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻