Merhaba arkadaşlar şuanda 37+1 haftamdayım yaklaşık üç gündür ağrı çekiyorum nst de cıkıyor fakat 45-50 gibi aralıklı cıkıyor ama bana ağrı daha cokmuş gibi oluyor bazen dayanılıcak gibi değil doktorum hem acılma yok hemde sert oldugunu söyledi vajinamın böyle olup doğumunuz ne zaman gerçekleşti acaba sancım olmasa neyse ama ağrım da cok