beysenyil Sabah hiçbirşey yoktu, öğlen uyudum uyandım. Uyandıktan sonra yürürken karnımda ağrı hissetmeye başladım. Uzanınca biraz geçiyor gibi ama sonra kalkınca ağrı artıyor. Böyle şeyler normal mi acaba
_mrveee_ beysenyil bende sizinle aynı haftadayım ayakta fazla kalınca karnım ağrıyor ve uzanınca geçiyor