Onurbanuu Cekıyorum,cok az ama sanki bugun belım ağrıyor hafıf kasıklarım agrıyor,suan leke sıldıkce gelıyor asprını kestırdı doktor takıp edelım dedi bı kac gun bekleyıp enfesıyon mu vs mı dıye doktora gıdeyım mı yerlesme olabılır mı acaba
tanhc Onurbanuu kanamanın neyden kaynaklandığını bilemezsiniz bence doktorunuz ilaca başlamalı doktora görünün derim. kaç haftalıksınız?
Onurbanuu tanhc bugun 5 olduk yanı sıldıkce gelıyor kanama gıbı degıl cok hafıf boyle peceteye gelıyor kahvemsıpembemsı
Nraltnk Onurbanuu 6 haftalıkken benim de oldu peçeteye sildikçe gelen kahverengi akıntı doktorum günlük bir adet progestan fitil ve 3 günde bir progestan iğne yazdı hala kullanıyorum
Nraltnk Onurbanuu zaten o zaman rahim genişlemesinden kaynaklı ağrım vardı bir de doktorum akıntı kesilmezse her gün yaptırabilirsin demişti