Cosimaniehaus Bebeğim müzik dinlemeyi seviyor sanırım:) müzik açınca susuyor. Her şarkıyı da sevmiyor. Favori müziğimiz The happy song- ımogen heap Bu şarkı ağlayan bebekleri hemen susturuyormuş bi videoda denk gelmişti:) var mı bu tarz şarkılarınız?
Liddle_mom Cosimaniehaus vallaha benimki daha anne karninda tek tepki verdigi sarki candan ercetinden melek🥰 onun icin dinlerdim gebeligimin basindan beri sese tepki vermeye basladigindan beri sadece bu sarkiya tepki veriyor bakalim dogdugunda nasil olucak😅
aslanmommy Cosimaniehaus bende onu dinletiyorum dün dinletirken iki kere vurdu bugün açtım vurmadı ama
Cosimaniehaus Liddle_mom sağlıkla gelsin bebiş🌸 o da şarkıları sevecek belli ki. Ben hamileyken çok açmazdım şarkı. Normalde de pek dinlemem ama hep çocuk şarkıları söyleyip dans ediyorum bebeğim sıkılmasın diye😅
Cosimaniehaus aslanmommy çok güzel bir şarkı bence tam bebek şarkısı😊 bugün modunda değil demekki bebiş😅