Girlmama meriypc yoyko aldım aşırı kaliteli e bebekte görüyordum hep diğer markaları onlara bin basar
myangelson meriypc Elele bonte aldım kullanmadık henüz ama dün baktık iyi geldi kurmadik eve gidince kuracağız artık darısı Mart’ta kullanmaya 😅
Saturn35 myangelson anne yanının yerden yüksekliğini ölçebilir misiniz rica etsem 🙏 yatağımız çok yüksek aşağıda kalır mı acaba diye düşünüyorum
myangelson Saturn35 kurmadik ki 🥲 bizim yatakta baya yüksek evde değilim şuan bizimkine de alçakta kalacak artık birşeyler bakacağız