kızlar merhaba 6+6dayım doktor iliskide sorun yok demisti bugun iliski sonrasi kanamam oldu pecetede pembemsi bir renk sildikce farkettim dusa girip ciktim bir daha kontrol ettim hic kan yoktu desem yeridir düsük tehlikesi olabilir mi ilk gebeligim cok korkuyorum