Eda42_ Duyguch01 Canım ben Aralık’ta boş gebelikten kürtaj oldum çok kanama olmadı bir iki gün ped doldurmadi bile sonrasında 22 ocakta adet oldum normal bir şekilde
Mor-kelebek Duyguch01 benim yaklaşık 3-4 gün olmadı hiç olmadığı için korkmuştum ama sonra olmaya başladım çok geçmiş olsun rabbim sabır versn
biranneninyolculugu Duyguch01 benim iki hafta oldu bebeğimi kaybedeli daha yeni kanamam kesilmeye başladı
orkidemm_ Duyguch01 benim kürtaj sonrası bir ped kadar kanaman oldu ve ertesi gün leke oldu daha olmadı normal mi ya