Merhaba cuma günü bana da domuz gribi teşhisi konuldu. 12+5 günlük hamileyim. Öksürük ve sırtı ağrısıyla başladı. Şuan burun tikanikligi öksürük ve ateş ile devam ediyor. 6 saatte bir parol kullanıyorum. Diğer türlü ateşim yükseliyor doktor kullanmanın problem olmayacagini belirtti. Bogaz ve burun spreyi de verdi fakat dayanamayacak durumda olmadığım için kullanmiyorum. Bir de bisolnatur diye bitkisel bir öksürük surubu var öksürdüğü yatıştırıyor gerçekten. Fakat 3 gün ama bugün halsizliğim daha fazla . Umarım sağlıkla atlatir kavuşuruz bebeklerimize 🙏