Prematüre bebeğin için Aptamil prematil kullanıyorum 2170 kg idi şuan 3100 olmuş 25 günlük 33 hafta doğdu az kaldı şuan mama acaba prematil mi alsam 1 numara mi doktor yoğun bakım hemşiresi söylemiştir diyip duruyor ama bana söylemedi ne zaman bırakacağımızi 3 kiloyu geçince yaziyor internette 3-4 gün sonra geçeyim diyorum bende 1 numaraya