newmommmyy2 Kızlar sancı nasıl bişey belimin sağ tarafına bıçak saplanır gibi ağrı giriyor düzenli bu sancımı acaba yoksa temizlik yaptım biraz yoruldum ondan dolayımıdır sancı nasıl oluyor bilen yazabilirmi
hakkah24 newmommmyy2 canım benim belim değil de sağ tarafta göğsümün altında özellikle yürüyünce sancı vuruyor bugün doktora gittim safra kesene bakalım dedi ve minik taşlar gördü aklında bulunsun
Deryakil newmommmyy2 kızlar bendede sabahtandır bel ağrısı var normalde hiç belim ağrımaz 30 haftaya girdim şuan da karnım da çok sert sancı mı bu
newmommmyy2 Aslaninannesi_ sertleşme yok 27.haftadayım ama düzenli belime bıçak saplanıyor sanki sağ tarafıma
Aslaninannesi_ newmommmyy2 yoruldugun için olabilir bir dinlen bakalım soluna yat dinle kendini bebeğin hareketlerini geçmezse acile git
newmommmyy2 2minnakannesi0 karnımda ağrı yok sadece belimde bebekte çok çok hareketliydi şimdi biraz durdu ama belime hala ağrı giriyor
newmommmyy2 2minnakannesi0 yani şuan uzaniyorum ama geçmedi maalesef biraz bekleyim duruma göre gideceğim acile yorgunluktanda olabilir büyğk ihtimal baya bi iş yaptım ayakta kaldım çünkü teşekkür ederim bu arada sizede 🙏🏼❤️
newmommmyy2 hakkah24 evet o tarafta ağrı bende 1,5 aydır var hiç geçmedi hergün çekiyorum maalesef hem safra keseme hem karaciğerime baktılar bişey çıkmadı çok şükür teşekkür ediyorum yinede uyardığınız için 🙏🏼❤️