Nesliiihan Gebelikte antidepresan kullanan var mı kızlar? Ben 5+5 im 3 ayın dolmasını bekliyorum başlamak için :(
BengiK Nesliiihan ben alanda calisan bir psikolog olarak yazmak istedim bir psikiyatriste gidip kar zarar acisindan degerlendirmek isteyebilirsiniz zorlandiginiz durumda. Onun disinda oncelik ilk uc ay olmak uzere kullanmamanizda fayda var.
MervEslinArden Nesliiihan İnşallah bebek sizi sakinleştirir ruhunuza bi huzur verir kendiliğinden bırakırsınız hapları
Seray1 Nesliiihan ben de panik atak için kullanıyordum selectra 100 mg gebe olduğumu öğrenince doktor 1 hafta yarıma indir bırak sonra dedi aynı şekilde ilk 3 ay bebeğin gelişimi için önerilmiyor ne için kullanıyorsunuz haliyle hamilelikte hormon değişimi vs olunca duygular çabuk değişkenlik gösteriyor
Sevdanurr4 Nesliiihan ben ikinci hamileligimde kullandım 3 ay olduktan sonra başladım lustral kullanmıştım
Noluyoya Daha önce antidepresan geçmişiniz var mı bende gittiğimde doktor 3 aydan biraz daha geçmesi daha iyi olur dedi psikiyatri kar zarar değerlendirmesi yapıyorlarmış stres daha zararlı olduğu için düşük dozda lustral başlanabiliyormuş
Nesliiihan Noluyoya evet öncesinde antidepresan geçmişim var o yüzden daha çok zorlanıyorum bence. Kar zarar açısından da kesinlikle benim için en karlısı kullanmak olur eminim buna
Noluyoya Nesliiihan bende aynı durumdayım gebelikten önce kullanıyordum bi 5 ay kadar bırakmıştım şimdi çok zorlanıyorum doktor ilaçtan önce terapi önerdi ama bide pasiflora diye bitkisel bi şurup önerdi bunlar etki etmeze başlarız dedi inanın bebek için dayanmaya çalışıyorum ama çok zor anlıyorum sizi
Nesliiihan Noluyoya pasifflora da emzirmede içiliyormuş gebelikte içilmiyormuş öyle görmüştüm ben araştırdığımda
Noluyoya Nesliiihan valla doktor söyledi pasiflorayı ben daha 1 gece kullandım ama alırken özellikle eczacıya da sordum çok hamile alan var korkmayın dedi ama yinede sağdaki soldaki bilgilere değil doktora sormak en iyisi
Noluyoya Eylley banada en hafifi lustral dedi 3 ay önermiyorlar ama sonrasında biraz daha bekleyip başlanabilirmiş
Noluyoya Sevdanurr4 iyi gelmiş miydi sevdanur bende düşünüyorum ama bi yandan da lustral hafif iyi gelir mi diye endişeleniyorum
Cagldemirs Nesliiihan ben gebeliğimin başından beri psikiyatri doktoru kontrolünde kullandım hala kullanıyorum 32. Haftadayım
Yldz2025 Cagldemirs merhaba bende 26 haftalık hamileyim anksiyete panik atak var hamilelikte hiç hap kullanmadım ama şu aralar çok zorlanıyorum size sormak istediğim hapın etkisi büyük mü yani negatif kötü şeyler düşünmenizi etkisi ne daha önce de hiç hap kullanmadım ben ama şu an hamilelikten mi anlamadım baya zorlanıyorum
Nesliiihan Enisecik kaygı bozukluğu, sürekli istemediğim beni üzen şeyleri düşünüp durmak benim sorunum