Kızlar kafam çok karışık geçen gün kan verdim b12 referans değeri 187-883 olurken benim b12im 2000 bu bebeğimin gelişimine herhangi bir zararı olur mu birkaç yerde otizme sebep olabilir diye okumuştum sizce folik asit de yükseltiyor olabilir mi bırakmalı mıyım