Merhaba 38+5 haftalığım belime ağrılar gelip gelip gidiyor bazen bir saplanıyor gitmek bilmiyor şu an onu yaşıyorum sürekli büyük tuvaletim var hissi var perşembe günü doktorum açılman yok ama bebek baya aşağıda dedi henüz nişanım da gelmedi aynı durumu yaşayan var mı