Seraymesut hastahane de yazdırmakla alakası yok aile ve sosyal hizmetler müdürlüğü nü ara kaç yılında doğurdun söyle bilgi verirler ayrıca süt parası yatıyor eşinizin ptt hesabına kimlikle de müdürlüğe gidince form dolduruyorsun çıkan para ptt ye adına yatıyor eski sistem böyleydi 2 çocuğumu da böyle aldım