Üç hafta kadar önce bi anda gözüm kızardı ve birkaç saat içinde iltihap akmaya başladı acile gittik yıkadılar gönderdiler. İki gün sonra tekrarlayınca göze gittim doktorumunda onayıyla antibiyotik göz damlası kullandım bir hafta ve sonra düzeldi. Ara sıra hafif ağrılar girer gibi oluyordu ama geçiyordu. Dün sabah aşırı bi göz ağrısıyla uyandım gün içinde ara sıra hafifler gibi olsa da tam olarak geçmedi. Bugün daha da artmaya başladı öksürdükçe, kafamı hareket ettirdikçe gözümde ve başımın o tarafında şimşekler çakıyor gibi oluyor. Göz doktoruna asla randevu bulamıyorum. Parol içtim ağrı için hafifletmedi. Tansiyonumu da sürekli ölçüyorum ama yüksek değil normal. 22+5 haftalık hamileyim bu arada. Böyle bir durum yaşayan var mı ne yapabilirim? Acile gitsem hamileisn bir şey yapamayız deyip geri göndereceklerini biliyorum maalesef