Merhabalar bu ay ilk defa kullanmaya başlıyorum ve dualarınıza benide eklerseniz bu mübarek aylarda çok sevinirim. Bugün doktor kontrolüm vardı ve 2yumurta oluşmuş 16.8mm dedi boyutu için pazartesi ovitrelleyi yapıcam iğneyi yaptıktan sonra hemen yumurta çatlıyor mu nekadar sürüyor çatlaması ? Çarşamba cuma ilişki önerdi bide extra ne önerirsiniz ne yapmam gerekir