Meralkb fuska, hayat bebek sularından kullandım 6 aydan sonra. 2 yaşına doğru da normal hazır suya geçtim. Daha erken de geçilebilirmiş çünkü özellikle yaz aylarında o derece diyet sudansa normal hazır su daha iyiymiş. Arıtma veya çeşme suyu hiç içirmedim.