Cylnnnn34 ben Gaziosmanpaşa Mevlana fizik tedavi Hastanesi’nde yaptırdım ama randevu için baya yakalamaya çalıştım genelde randevu olmuyor perinatolog için mhrsden randevu aldım sonra gittim baya incelediler 3 kişilerdi pek bişey aciklamadilar ama sordum önemli bişey yok dediler görmediklerini gördüklerini e nabiza işlediler kendi doktuma gostericem renkli foto değilde siyah beyaz foto verdiler yüzünü ama ekrandan telefonla çekmeme izin verdiler tam 1saat sürdü ben memnun kaldım sadece parmaklarni sayamadi diğer bütün organlarını ölçtü tek tek