Ay inandığım için degil ama duyduğumu deniyorum. Oğlumda bi akraba yüzüğü kolyeme geçirip karnımın üstünde salladı erkek bebek demişti zaten iki ihtimal var tabi ama 🤪🤷 bugün bi sey gördüm tesbihle yapılıyormuş onda da tesbihin bir yerinden tutuyormussunuz. Sonra geriye doğru oglansa çift, kızsa tek diye niyetlenip çift çift aliyosunuz eldr kalan hangisi ise nasibinizdeki odur diyodu. Eski kadınlardna görülmüş bi seymis. Aradaki imamaler sayılmıyor bu arada:))