19+5 haftalık hamileyim genetiğimde kan pıhtılaşması olduğu için ilk zamanlardan itibaren enox 4000 kullanıyorum her gün 1 kere. Bugün influenza teşhisi kondu ve d-dimerim 1900 çıktı ayrıca idrar yollarımda da enf. Varmış. İğne kullandığı halde kan pıhtılaşma sonucu bu kadar yüksek çıkan var mı? Acaba hastalıktan mı yükseldi?