Anonim22 benim fikrim de bence varsa da yıkanan bez tek adedi pahalıdır diye düşünüyorum. Günde 10 lazım oluyorsa 10 adet almak lazım ki kuruma süreci var bazen bi değiştiyorsun bebekken anında bi daha yapıyor. Ve her seferinde büyüdükçe ebatlarını almak lazım. Ve kakasını önce lavaboda falan yıkacaksın ki makina yada elde yıkıcsksınkiii . Bence zaman kaybı. Yani biriktirme şansın da olmaz adet az alacaksın. Deterjanla kullandığın su. Hazır bez fiyatıyla aynı hesaba gelicektir. Cebindeki parana göre adet fiyatlarına bak ne kadar lazım olur tahmini ona bak. Yıkamak için vakit ayırabilir misin onu düşün ona göre al kullan. İlk yada 2 tane al dene gene bezinde olsun yanına. Benim kendi fikrim varsa yıkanan bez ben kullanmam. Değiştir at niye her seferinde yıkamayla uğraşayım.