Hilalyrdkl Zeysel76-05 son hafta bakıcaz değerlendircez demişti benim ilk doğumum normaldi ama onda böyle bir sorunum yoktu. Bunda birden fazla bir çok varis var vajinal bölgede . Artık Allah’a bıraktım hakkımda hayırlısı ne ise olsun inşallah 🤲
Srp53 Kbraada9 merhaba kvc ultrason ile mi baktı size ? Benim vajinal değil ama sol bacağım boydan boya varis oldu şişti damarlarım kvc bakmadı ıkınamazsın diye sadece tıkanık olsa ağrın olurdu dedi.
kekremsi Merhaba arkadaşlar, vajinal varisi olanlar yürürken acı ağrı hissediyor mu? Bende de var ve yürümemi güçleştiriyor.
Zeysel76-05 kekremsi bende sızlama oluyordu. Özellikle lavaboya giderken. Az daha dayanın kızlar. Doğumdan sonra gidiyor.