babyiscomings hormon bozukluğunuz varsa multivitamin kullanmak hiçbir işe yaramaz. Gebe kalmayı folik asit kolaylaştırabilir . Bakın kolaylaştırır demiyor attığınızda da kolaylaştırabilir diyor… Yumurta sağlığını vs iyileştirmek içinde ilaç kullanmanıza gerek yok zaten beslenmenizi düzenleyin yeter. Çoğu vitamini minerali günlük tükettiğiniz besinlerden alıyorsunuz zaten