Nys1600 özelde yaptırdım bebiş genelde uyuyordu bi de kafası çok aşağıda olduğu için doktor görmekte zorlandı o yüzden üç kere çıkıp girdim her seferinde ortalama yarım saat kadar durdum yaklaşık bir buçuk saat civarı sürmüş oldu toplamda. Bu arada çikolata, kahvaltı, vişne suyu, kahve falan hepsini yaptım ama yok bizim kız uyumak istedi 😂 bi de ben çok hastaydım enerjim düşüktü senin enerjinden de etkileniyor hareketleri demişti doktor