Kızlar bunları kullanıyorum 5+6 haftalik hamileyim. İçeride rahimde kanama alanlarım var. Bunların bebege olumsuz etkisi var mı? İğneyi 3 günde 1 vuruluyorum. Hapı da sabah akşam 1 defa içiyorum. Vajinadan alerji yaptı o yüzden fitil olarak 3 gün kullanabildim. Cok merak ediyorum aranızda kullanan var mı?